Polub Red Focus i bądźmy w kontakcie:

Błękitny ocean dla fotografów. Recenzja książki

W. Chan Kim i Renee Mauborgn. Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna – to tytuł książki, którą sprzedano w 2 milionach egzemplarzy.  Zbyt piękne, aby było prawdziwe? Czy jest to tylko marketingowy bełkot, czy wiedza poparta faktami? Obejrzyj materiał wideo i oceń samodzielnie. Jak zastosowałem tę strategię w swoim biznesie? Jakie odniosłem efekty? Przeczytaj moją historię, jak zaczynałem od 3,95zł na rękę za godzinę pracy: HISTORIA FOTOGRAFICZNEGO PUCYBUTA…

Nie ma więcej wpisów

Darmowy poradnik wideo:
Jak zacząć zarabiać na fotografii?

JAK POZYSKAĆ PIERWSZEGO KLIENTA?
Czas trwania 1h 26 minut.

Podziel się tym z przyjaciółmi